Sommer holdplan fra d. 1 juli til d. 5 august
Hold beskrivelse

 

 

Muay Thai basics
Lær de basale og kombinerende teknikker . Få styrket kroppen og øge din kondition. Her forventes det at man er der for at lære og forvent at der disciplin og der kan være fælles “belønninger” hvis der ikke høres efter. Vi skal have det sjovt, uden for meget slingre….

Øvede
Forudsætningen for at være på det øvede hold er, at man har styr på grundteknikkerne.
Hvis du er i tvivl om hvilket hold du skal være på, skal du snakke med en træner der vil hjælpe med at finde det rigtige hold for dig.

Kamp hold
Her kommer du for at kæmpe. Her kommer du også ud for at at træningen er ekstrem hård, men det skal den være hvis du går og drømmer om at blive en bedre kæmper der drager afsted, med et støttende hold bag dig til de større stævner som f. eks Dansk mester, Europa mester og måske endda Verdens mester.
Krav for at være på dette hold er gennem øvede hold eller hvis man har en erfaring der gør dig egnet efter en samtale med vores Chef-træner.

Yin yoga
En rolig yogaform, der ved hjælp af lange stræk, får fat i ligamenter, led, bindevæv og knogler. Dette er et rigtigt godt supplement til hård træning, men også en selvstændig træningsform der skaber smidighed, velvære og balance.
Alle kan være med og træningen.

Motionsboksning
Som navnet siger hvis man ikke har intentioner om at komme i kamp, men blot for svede et par liter sved, få pulsen op og mærke kroppen tigge om en pause. En normal time er med opvarmning, lidt teknik træning som ikke behøver at være perfekt og cardio/ styrketræning.
Alle kan deltage uanset baggrund.

Funktionel
Træning er opbygget på naturlige, funktionelle bevægelser (som kast, træk, løft, hop og løb). Meningen er, at hele kroppen og alle fysiske egenskaber skal trænes jævnt enten med kettlebells, kropsøvelser osv.
Alle kan deltage uanset baggrund.

Late Night
Ganske almindelig Muay Thai træning for dem der får sent fri fra arbejdet og ungerne er lagt i seng. Holdet lægger ud med opvarmning som er sjipning, styrkeøvelser og løb. Tekniske øvelser bliver vurderet løbende af træneren der går rundt og hjælper dig med at rette på dig, for at du bliver bedre.
I de sidste 20-30 minutter har man muligheden for at have mere cardio og styrketræning eller man kan vælge at have sparring.

Junior
Her har vi børn fra 7 til 14 års alderen. Her lægges der vægt på lære de rette teknikker på en disciplineret måde og samtidigt at det skal være sjovt. Hvis børnene har lyst med forældrerens samtykke kan man prøve at få kamp, men kun efter en samtale med trænerne og formandens vurdering.

Kvinde hold
Carina er jeres instruktør på dette hold. Hun vil lære jer lære de basale teknikker, komme i form eller blive kampklar i trygge forhold. Hun har 7 års erfaring med Thaiboksning, hvor hun i mange år har undervist i sporten, både i Danmark og Frankrig.
Derudover har hun trænet og kæmpet i Thailand, og har 15 kampe bag sig.

Interval løb
Vi løber en lille tur med det henblik at træne kroppen i længere tid ved høj eller meget høj intensitet. En vanvittig god måde at forbedre din form på.

 

Mix holdet
På dette hold er alle velkommen uanset hvor lang tid du har gået til Muay Thai eller blot motionsboksning, men du har lyst til lidt at lære de mere avancerede teknikker at kende fra nogle af vores dygtigste trænere/kæmpere som har en masse erfaring at give ud af gaveposen.

Fri clinch
Eneste krav er, man er rimelig selvkørende i clinchen. Så er man velkommen.

Open Mat
Her er der mulighed for medlemmer af klubben og træne selvstændigt eller med flere af klubkammeraterne. Der er instruktører tilstede i åbningstiden så man altid kan spørge til råds.